Saturday 17 January 2009

sem baru..semuanya baru..roomate baru,bilik baru,katil baru,suasana baru..sem ni sem terakhir aku.harap2 dapat grade dengan cemerlang..tahun baru ni ada impian yang nk dilaksanakn...semoga ia akan tercapai.amin...yang tak best tahun ni ialah peperangan kat gaza.org2 yang tak berdosa terus menjadi mgsa..kanak2,wanita,orang awam.semua ni bautkan aku sedih
umat islam perlu bersatu..sm2 berdoa semoga semua ni akan berakhir dan nasib umat islam akan terbela..
sebelum tu ms awal sem aku dengan kwn2 ada buat trip kat melaka..best sngt.pengalaman yg tak boleh dilupakan.semuanya gila bergambar..simpan memori sebelum grade..love all my friends.
apapun aku doakan agar kami semua dapat berjaya dlm apa je yang kitaornag nk buat...mcm aisyah dh nk khwin.dia nk buka nursery..aku,intan,mai,aswa insyaAllah akan sambung stdy lg..apapun all d best..

No comments: