Wednesday 11 February 2009

salam...dah masuk bulan 2.lg beberapa bulan lg aku dh nk grade.sekejap je rasanya.macam baru semalam masuk uitm.aku rindu kat arwah haikal.apa yg dia tgh bt kat sana?semoga dia berada didalam syurga yang indah.tak lg menderita dgn penyakit mcm ms dia hdp dl.ucu syg haikal..
hmm...sem ni mmg byk keje.group aku tak dpt present untuk OB sbb kitaorg terlupa tarikh present tu.tp nsb baik rayuan kitaorg diterima.dptlah juga present ms dh nk hjg sem nnt..
pastu kitaorg kena g bt interview kat bank.leceh btl.,kalau tlpn bank byk je procedurenya..apa blh bt..inilah nasib seorang stdnt..
ms aku g masjid hr tu,pengarah ada bg ceramah.aku mmg sk dgr ceramah dia.dia yg tlh byk bg semangat kat aku dgn kata2 dia tu.aku mmg kagum dengan pengarah.dia lah satu2 nya sbb knp aku nk smbg degree kat uitm jhr.kata pengarah aku jadikan perangsang untuk aku trs maju.
tp hr sbt hr tu aku ada mslh..sedih sgt.tp kaku sj2 je bt happy.taknk org lain tau..
oklah..smpai sini je.aku nk bc bk dl.besok ada kuiz specialized.byk btl nk bc.smg aku dpt jwb kuiz tu nnt..apapun aku doakan yg terbaik untuk semua umat islam kat dunia ni..wassalam....

No comments: